Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu i RASP zanotowały o 1,07 mln użytkowników i 7,3 mln odsłon więcej niż same strony Onetu rok wcześniej. Serwisy Money.pl zyskały w skali roku 110 tys. użytkowników, ale straciły 13,5 mln odsłon, a strony Inforu zyskały 745 tys. użytkowników.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 460,5 tys. internautów, którzy wykonali 2,51 mln odsłon.

 

Informacje i publicystyka

Serwisy Onetu i RASP miały o 1,7 mln użytkowników i 107 mln odsłon więcej niż same strony Onetu w lutym ub.r., a serwisy Polskapresse i Mediów Regionalnych o 3,3 mln użytkowników i 80 mln odsłon więcej od witryn Polskapresse.

Strony Wirtualnej Polski straciły w skali roku 425 tys. użytkowników i 56 mln odsłon, a serwisy Gazeta.pl przy 415 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem miały 7 mln odsłon mniej.

 

Kultura i rozrywka

YouTube zyskał rok do roku 2,02 mln użytkowników. Strony Onetu i RASP przy 540 tys. użytkowników więcej niż witryny Onetu rok wcześniej zanotowały 85 mln odsłon mniej, a strony Wirtualnej Polski przy 440 tys. użytkowników więcej miały 108 mln odsłon mniej.

Na kolejnych podstronach wyniki serwisów z pozostałych kategorii

Motoryzacja

Strony Allegro i GG miały o 1,7 mln użytkowników i 179 mln odsłon więcej niż same serwisy Allegro w lutym ub.r., a strony Onetu i RASP - milion użytkowników i 2,5 mln odsłon więcej niż serwisy Onetu przed rokiem. Natomiast witryny Wirtualnej Polski straciły w skali roku 133 tys. użytkowników i 14 mln odsłon.

 

Budownictwo i nieruchomości

Serwisy Allegro i GG zanotowały o 1,4 mln użytkowników i 60 mln odsłon więcej niż same strony Allegro rok wcześniej. Witryny Gazeta.pl przy 145 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem miały 15 mln odsłon mniej, a strony Polskapresse i Mediów Regionalnych przy 410 tys. użytkowników więcej niż same serwisy Polskapresse zanotowały 11 mln odsłon mniej.

 

Edukacja

Wikipedię odwiedziło 80 tys. internautów mniej niż w lutym ub.r., strony Google - 157 tys. więcej, a Zadane.pl - 107 tys. więcej. Na trzecim miejscu pojawiły się serwisy Sciaga.pl, rok wcześniej klasyfikowane w ramach Grupy Gazeta.pl.

 

Erotyka

Redtube.com zyskał w skali roku 624 tys. użytkowników, Pornhub.com - 560 tys., Xhamster.com - milion, a Xvideos.com - 965 tys.

 

Sport

Strony Onetu i RASP zanotowały o 1,56 mln użytkowników i 140 mln odsłon więcej niż tylko serwisy Onetu w lutym ub.r. Serwisy Wirtualnej Polski zyskały w skali roku 910 tys. użytkowników i 26 mln odsłon (rok wcześniej były klasyfikowane razem ze stronami Orange), a witryny Gazeta.pl, już bez sfd.pl, straciły 585 tys. użytkowników.

 

E-commerce

Strony Allegro i GG miały o 1,8 mln użytkowników i 1,65 mld odsłon mniej niż same serwisy Allegro w lutym ub.r. Witryny Okazje.info straciły w skali roku 100 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon, Groupon.pl - 765 tys. użytkowników, natomiast Skapiec.pl zyskał 410 tys. użytkowników, a strony Empik Media Fashion 350 tys.

 

Styl życia

Witryny Onetu i RASP zanotowały o 1,87 mln użytkowników i 123 mln odsłon więcej niż strony Onetu rok wcześniej. Serwisy Wirtualnej Polski przy 525 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem miały 65 mln odsłon mniej, a strony Gazeta.pl - przy 750 tys. użytkowników więcej 44 mln odsłon mniej.

 

Turystyka

Strony Onetu i RASP zyskały 435 tys. użytkowników i 5 mln odsłon względem samych witryn Onetu w lutym ub.r. Serwisy Wirtualnej Polski odwiedziło 660 tys. internautów więcej, którzy wykonali 3,5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej.

 

Firmowe

Witryny Microsoftu przyciągnęły o 85 tys. polskich internautów więcej niż rok wcześniej, a strony Play - 580 tys. więcej. Serwisy PKO BP w lutym ub.r. nie były jeszcze klasyfikowane wspólnie.

Nowe technologie

Serwisy Onetu i RASP miały o 1,6 mln użytkowników i 12,5 mln odsłon więcej niż strony Onetu w lutym ub.r. Dobreprogramy.pl zyskały w skali roku 85 tys. użytkowników, ale straciły 10 mln odsłon, a witryny Wirtualnej Polski (już bez Orange) zanotowały 220 tys. użytkowników i 23 mln odsłon mniej.

 

Praca

Strony Wirtualnej Polski przy 400 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej zanotowały 6 mln odsłon mniej. Witryny Pracuj Solutions miały 170 tys. użytkowników więcej i 11 mln odsłon mniej niż przed rokiem, a strony Gazeta.pl - o 30 tys. użytkowników i 7,5 mln odsłon mniej.

 

Społeczności

Facebook zyskał w skali roku 2,1 mln użytkowników, a strony Google - 1,9 mln. Serwisy Interii mając o 90 tys. użytkowników więcej zanotowały 47 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a strony Onetu i RASP miały 260 tys. użytkowników więcej, ale 57 mln odsłon mniej niż same strony Onetu w lutym ub.r.

 

Komunikacja

Strony Wirtualnej Polski zyskały w skali roku 810 tys. użytkowników, a strony Google - 755 tys. Serwisy Onetu i RASP miały o 515 tys. użytkowników więcej i 24 mln odsłon mniej niż witryny Onetu w lutym ub.r.

 

Mapy i lokalizatory

Serwisy Google odwiedziło 400 tys. internautów więcej niż rok wcześniej. Zumi.pl zanotowało 220 tys. użytkowników więcej, ale 7 mln odsłon mniej niż przed rokiem, a strony Targeo.pl - 230 tys. użytkowników więcej.

 

Hosting

Republika.pl straciła w skali roku 355 tys. użytkowników i 8,5 mln odsłon, natomiast Plikostrada.pl zyskała aż 820 tys. użytkowników. Strony Interii zanotowały 165 tys. użytkowników i 8,5 mln odsłon mniej niż rok wcześniej.

Publiczne

Serwis ZUS-u odwiedziło 120 tys. internautów więcej niż w lutym ub.r., stronę Ministerstwa Finansów - 95 tys. więcej, a serwis policji - 25 tys. więcej.

 

Wyszukiwarki i katalogi

Strony Google zyskały w skali roku 2,3 mln użytkowników, a Ask.com - aż 4,1 mln. Natomiast Szukaj.com w lutym ub.r. miał tak niską odwiedzalność, że w ogólnie nie został uwzględniony w wynikach Megapanelu.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media